Τα Google Ads είναι η στοχευμένη διαφήμιση της εταιρείας σας και του περιεχομένου που έχετε για προώθηση μέσω της μεγαλύτερης μηχανής αναζήτησης του κόσμου. Η Google δέχεται περίπου 3,5 δισεκατομμύρια αναζητήσεις παγκοσμίως την ημέρα. Δημιουργήθηκε το 2000 με την ονομασία Google Adwords εφαρμόζοντας μια διαφημιστική πλατφόρμα υποσχόμενο με εξαιρετικές δυνατότητες και καταπληκτικά μετρήσιμα αποτελέσματα. Το 2018 μετονομάστηκε σε Google Ads.
Η αξιόλογη σημασία των Google Ads βρίσκεται κατά την διαδικασία αναζήτησης των χρηστών ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Οι επιχειρήσεις οι οποίες έχουν τα Google ads προβάλλουν τις διαφημίσεις και προωθούν τις υπηρεσίες τους και /ή τα προϊόντα τους σε κοινό που ενδιαφέρεται πραγματικά για αυτά.
Το κόστος και η απόδοση των Google Ads εξαρτάται από το πόσο στοχευμένα θα τα στήσουμε. Κακό στήσιμο οδηγεί σε χαμένα χρήματα, σε χαμένο χρόνο και σε χαμένη ευκαιρία να φέρουμε περισσότερους πελάτες στην επιχείρησή μας. Αν υπάρχουν ήδη καμπάνιες στο Google Ads, μπορούμε να τις ελέγξουμε και αν κρίνουμε ότι χρήζουν βελτίωση μπορούμε να τις ανακατασκευάσουμε. Μπορούμε να διαπιστώσουμε βασικά λάθη στο σχεδιασμό και να δούμε αν μπορούμε να πετύχουμε μείωση του κόστους ανά κλικ, που σημαίνει ότι με το ίδιο κόστος θα έχετε περισσότερους πελάτες.
Το Google Analytics είναι ένας κώδικας στην ιστοσελίδα σας ο οποίος παρακολουθεί και καταγράφει τις δραστηριότητές των χρηστών της. Είναι ένα χρήσιμο εργαλείο το οποίο προσφέρει αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας, εξυπηρετεί στην παρακολούθηση διαφημίσεων Google Ads καθώς και στην απήχηση τους στο διαφημιστικό κοινό.
Είναι ένα βασικό εργαλείο που βοηθά τις επιχειρήσεις εύκολα να αναπτυχθούν και να εξελιχθούν παρακολουθώντας τι ψάχνουν οι χρήστες καθημερινά αλλά και πως βρήκαν το site τους. Επιπλέον μπορείτε να δείτε πόσοι από τους χρήστες επισκέφτηκαν ξανά το site σας , το χρόνο πλοήγησης σε αυτήν αλλά και τι λέξεις-κλειδιά χρησιμοποίησαν ή τα links που τους οδήγησαν σε σας.
Google Analytics & Η επιχείρησή σας